Вопрос массовые read timed out / Произошла внутренняя ошибка в вашем подключении.

Asriel

Пользователь
Сообщения
25
Я просто не могу продолжать смотреть как игроков выкидывает с ошибкой "Произошла внутренняя ошибка в вашем подключении."
Я должен это как-то исправить, я делалю всё возможное что только могу.

мои настройки velocity.toml
YAML:
[advanced]
# Кэширование профиля игроков для ускорения входов (в минутах).
cache-player-profile-result             = false
cache-profile-expiry-minutes             = 1440


# Компрессия пакетов: 0 — все пакеты, -1 — отключена.
compression-threshold                    = 16
compression-level                         = -1


# Ограничение по соединениям: 3000 мс между попытками (0 — без задержки).
login-ratelimit                         = 1500


# Таймаут подключения (мс) / таймаут чтения (мс).
connection-timeout                         = 12000
read-timeout                             = 78000


# Поддержка HAProxy PROXY-протокола (для L7 балансировщиков).
haproxy-protocol                         = false


# TCP Fast Open — ускоряет установку TCP-соединений (только Linux).
tcp-fast-open                             = true


# Разрешить плагин сообщения Velocity → backend.
bungee-plugin-message-channel             = true


# Показ пинг-запросов в логах (отображается при отладке).
show-ping-requests                         = false


# Поведение при неожиданном дисконнекте — fallback или просто отключение.
failover-on-unexpected-server-disconnect = true


# Анонсировать команды Velocity клиенту 1.13+ (чтобы не отображались как неизвестные).
announce-proxy-commands                 = true


# Логирование исполнения команд — отключено, можно включить для отладки.
log-command-executions                     = true


# При превышении скорости — переслать команду на backend, а не обрабатывать её.
forward-commands-if-rate-limited         = true
kick-after-rate-limited-commands         = 0


# Аналогично для таб-комплишена (запросы автозаполнения).
tab-complete-rate-limit                 = 10
kick-after-rate-limited-tab-completes     = 0


# Отклонение «незаконных» символов в чате (например, символов Unicode вне базовой области).
allow-illegal-characters-in-chat         = false

Я смог частично это убрать, но это всё ещё не помогает. Я начал изучать github velocity, я наткнулся на сообщение об этом
You must be registered for see medias
Но оно мне тоже ничего не даёт, по сути всё что я понял это проблема AMD.

Можете дать советы по улучшению?
 
Я просто не могу продолжать смотреть как игроков выкидывает с ошибкой "Произошла внутренняя ошибка в вашем подключении."
Я должен это как-то исправить, я делалю всё возможное что только могу.

мои настройки velocity.toml
YAML:
[advanced]
# Кэширование профиля игроков для ускорения входов (в минутах).
cache-player-profile-result             = false
cache-profile-expiry-minutes             = 1440


# Компрессия пакетов: 0 — все пакеты, -1 — отключена.
compression-threshold                    = 16
compression-level                         = -1


# Ограничение по соединениям: 3000 мс между попытками (0 — без задержки).
login-ratelimit                         = 1500


# Таймаут подключения (мс) / таймаут чтения (мс).
connection-timeout                         = 12000
read-timeout                             = 78000


# Поддержка HAProxy PROXY-протокола (для L7 балансировщиков).
haproxy-protocol                         = false


# TCP Fast Open — ускоряет установку TCP-соединений (только Linux).
tcp-fast-open                             = true


# Разрешить плагин сообщения Velocity → backend.
bungee-plugin-message-channel             = true


# Показ пинг-запросов в логах (отображается при отладке).
show-ping-requests                         = false


# Поведение при неожиданном дисконнекте — fallback или просто отключение.
failover-on-unexpected-server-disconnect = true


# Анонсировать команды Velocity клиенту 1.13+ (чтобы не отображались как неизвестные).
announce-proxy-commands                 = true


# Логирование исполнения команд — отключено, можно включить для отладки.
log-command-executions                     = true


# При превышении скорости — переслать команду на backend, а не обрабатывать её.
forward-commands-if-rate-limited         = true
kick-after-rate-limited-commands         = 0


# Аналогично для таб-комплишена (запросы автозаполнения).
tab-complete-rate-limit                 = 10
kick-after-rate-limited-tab-completes     = 0


# Отклонение «незаконных» символов в чате (например, символов Unicode вне базовой области).
allow-illegal-characters-in-chat         = false

Я смог частично это убрать, но это всё ещё не помогает. Я начал изучать github velocity, я наткнулся на сообщение об этом
You must be registered for see medias
Но оно мне тоже ничего не даёт, по сути всё что я понял это проблема AMD.

Можете дать советы по улучшению?

Можете отправить сюда логи и скрины из консоли? Также отправите ПОЛНУЮ конфигурацию velocity.toml.
Также скиньте полный список плагинов прокси сервера velocity и сервера с которого выкидывает игроков

Вот пример конфигурации velocity.toml:

Код:
# Config version. Do not change this
config-version = "2.7"

# What port should the proxy be bound to? By default, we'll bind to all addresses on port 25565
bind = "0.0.0.0:25565"

# What should be the MOTD? This gets displayed when the player adds your server to
# their server list. Only MiniMessage format is accepted.
motd = "Velocity Server"

# What should we display for the maximum number of players? (Velocity does not support a cap
# on the number of players online.)
show-max-players = 1000

# Should we authenticate players with Mojang? By default, this is on.
online-mode = false

# Should the proxy enforce the new public key security standard? By default, this is on.
force-key-authentication = false

# If client's ISP/AS sent from this proxy is different from the one from Mojang's
# authentication server, the player is kicked. This disallows some VPN and proxy
# connections but is a weak form of protection.
prevent-client-proxy-connections = true

# Should we forward IP addresses and other data to backend servers?
# Available options:
# - "none": No forwarding will be done. All players will appear to be connecting
# from the proxy and will have offline-mode UUIDs.
# - "legacy": Forward player IPs and UUIDs in a BungeeCord-compatible format. Use this
# if you run servers using Minecraft 1.12 or lower.
# - "bungeeguard": Forward player IPs and UUIDs in a format supported by the BungeeGuard
# plugin. Use this if you run servers using Minecraft 1.12 or lower, and are
# unable to implement network level firewalling (on a shared host).
# - "modern": Forward player IPs and UUIDs as part of the login process using
# Velocity's native forwarding. Only applicable for Minecraft 1.13 or higher.
player-info-forwarding-mode = "modern"

# If you are using modern or BungeeGuard IP forwarding, configure a file that contains a unique secret here.
# The file is expected to be UTF-8 encoded and not empty.
forwarding-secret-file = "forwarding.secret"

# Announce whether or not your server supports Forge. If you run a modded server, we
# suggest turning this on.
# 
# If your network runs one modpack consistently, consider using ping-passthrough = "mods"
# instead for a nicer display in the server list.
announce-forge = false

# If enabled (default is false) and the proxy is in online mode, Velocity will kick
# any existing player who is online if a duplicate connection attempt is made.
kick-existing-players = false

# Should Velocity pass server list ping requests to a backend server?
# Available options:
# - "disabled": No pass-through will be done. The velocity.toml and server-icon.png
# will determine the initial server list ping response.
# - "mods": Passes only the mod list from your backend server into the response.
# The first server in your try list (or forced host) with a mod list will be
# used. If no backend servers can be contacted, Velocity won't display any
# mod information.
# - "description": Uses the description and mod list from the backend server. The first
# server in the try (or forced host) list that responds is used for the
# description and mod list.
# - "all": Uses the backend server's response as the proxy response. The Velocity
# configuration is used if no servers could be contacted.
ping-passthrough = "DISABLED"

# If enabled (default is false), then a sample of the online players on the proxy will be visible
# when hovering over the player count in the server list.
# This doesn't have any effect when ping passthrough is set to either "description" or "all".
sample-players-in-ping = false

# If not enabled (default is true) player IP addresses will be replaced by <ip address withheld> in logs
enable-player-address-logging = true

[servers]
# Configure your servers here. Each key represents the server's name, and the value
# represents the IP address of the server to connect to.
server1 = "91.288.828.838:20560"
hub = "91.838.838.838:20561"

# In what order we should try servers when a player logs in or is kicked from a server.
try = [
    "hub"
]

[forced-hosts]
# Configure your forced hosts here.

[advanced]
# How large a Minecraft packet has to be before we compress it. Setting this to zero will
# compress all packets, and setting it to -1 will disable compression entirely.
compression-threshold = 256

# How much compression should be done (from 0-9). The default is -1, which uses the
# default level of 6.
compression-level = -1

# How fast (in milliseconds) are clients allowed to connect after the last connection? By
# default, this is three seconds. Disable this by setting this to 0.
login-ratelimit = 3000

# Specify a custom timeout for connection timeouts here. The default is five seconds.
connection-timeout = 5000

# Specify a read timeout for connections here. The default is 30 seconds.
read-timeout = 30000

# Enables compatibility with HAProxy's PROXY protocol. If you don't know what this is for, then
# don't enable it.
haproxy-protocol = false

# Enables TCP fast open support on the proxy. Requires the proxy to run on Linux.
tcp-fast-open = false

# Enables BungeeCord plugin messaging channel support on Velocity.
bungee-plugin-message-channel = true

# Shows ping requests to the proxy from clients.
show-ping-requests = false

# By default, Velocity will attempt to gracefully handle situations where the user unexpectedly
# loses connection to the server without an explicit disconnect message by attempting to fall the
# user back, except in the case of read timeouts. BungeeCord will disconnect the user instead. You
# can disable this setting to use the BungeeCord behavior.
failover-on-unexpected-server-disconnect = true

# Declares the proxy commands to 1.13+ clients.
announce-proxy-commands = true

# Enables the logging of commands
log-command-executions = false

# Enables logging of player connections when connecting to the proxy, switching servers
# and disconnecting from the proxy.
log-player-connections = true

# Allows players transferred from other hosts via the
# Transfer packet (Minecraft 1.20.5) to be received.
accepts-transfers = false

# Enables support for SO_REUSEPORT. This may help the proxy scale better on multicore systems
# with a lot of incoming connections, and provide better CPU utilization than the existing
# strategy of having a single thread accepting connections and distributing them to worker
# threads. Disabled by default. Requires Linux or macOS.
enable-reuse-port = false

# How fast (in milliseconds) are clients allowed to send commands after the last command
# By default this is 50ms (20 commands per second)
command-rate-limit = 50

# Should we forward commands to the backend upon being rate limited?
# This will forward the command to the server instead of processing it on the proxy.
# Since most server implementations have a rate limit, this will prevent the player
# from being able to send excessive commands to the server.
forward-commands-if-rate-limited = true

# How many commands are allowed to be sent after the rate limit is hit before the player is kicked?
# Setting this to 0 or lower will disable this feature.
kick-after-rate-limited-commands = 0

# How fast (in milliseconds) are clients allowed to send tab completions after the last tab completion
tab-complete-rate-limit = 10

# How many tab completions are allowed to be sent after the rate limit is hit before the player is kicked?
# Setting this to 0 or lower will disable this feature.
kick-after-rate-limited-tab-completes = 0

[query]
# Whether to enable responding to GameSpy 4 query responses or not.
enabled = false

# If query is enabled, on what port should the query protocol listen on?
port = 25565

# This is the map name that is reported to the query services.
map = "Velocity"

# Whether plugins should be shown in query response by default or not
show-plugins = false
 
можем ли мы перейди в тг/дискорд? Там есть очень конфидациальная информация. :(
offtop и эту конфидациальную информацию ты покажешь какому-то рандому из интернета
 
можем ли мы перейди в тг/дискорд? Там есть очень конфидациальная информация. :(

Моё имя пользователя в Discord – art_farm
Кинь запрос в дружбу, я приму и выясним в чём проблема.

Или можете написать мне в телеграм –
Объединено

offtop и эту конфидациальную информацию ты покажешь какому-то рандому из интернета

offtop По сути, я же не прошу его какие то пароли кидать и т.п, максимум я ip и порт узнаю
 
Последнее редактирование:
Назад
Сверху Снизу