Вопрос Как убрать сообщение "I am in combat!" CombatLogX

MrChelovek

Пользователь
Сообщения
33
Плагин
CombatLogX
Ядро сервера
  1. Purpur
Версия сервера
  1. 1.19
Как убрать сообщение "I am in combat!" CombatLogX? когда игрок бъёт другого игрока то в чате выводится это сообщение и оно видно всем. Можно ли это както исправить? Либо убрать это сообщение через InJarTranslator?

Заранее спасибо!
 
Разрешается выкладывание кода, файлов конфигураций, логов и т.д. только под BB-код CODE
Оно в конфиге есть...
Код:
# DO NOT change this value or your config may be corrupted

generated-by-version: "11.1.0.7.1025"



# Should debug messages be sent to the console?

# This option should be enabled if you are reporting an error or bug.

# Default: false

debug-mode: false



# Should CombatLogX check for updates on SpigotMC?

# CombatLogX will only inform you that an update exists, it does not download any jar files.

# Default: true

update-checker: true



# These are toggles for the different broadcast messages

broadcast:

  on-load: true

  on-enable: true

  on-disable: true



# This is a list of worlds that CombatLogX will ignore when tagging players.

# World names are case-sensitive. "world" is not the same as "WoRlD"

# Make sure you are not using the world aliases from Multiverse

disabled-world-list:

  - "disabled_world_1"

  - "DiSaBlEd_WoRlD_2"



# This option changes the 'disabled-world-list' to a list of enabled worlds.

# You can use this when you have fewer combat worlds than disabled worlds.

# Default: false

disabled-world-list-inverted: false



# CombatLogX can link pets, such as wolves, cats, and other animals that can be tamed, to their owner.

# This will only link the attacker, not the entity that was attacked.

# Default: true

link-pets: true



# CombatLogX can link projectiles, such as arrows from skeletons, to their shooter.

# This will only link the attacker, not the entity that was attacked.

# Default: true

link-projectiles: true



# Which projectiles will be ignored when the 'link-projectiles' option is enabled?

# If 'link-projectiles' is false, all projectiles will be ignored.

# You can find a list of valid projectile types on the Spigot javadocs:

# https://hub.spigotmc.org/javadocs/spigot/org/bukkit/entity/EntityType.html

ignored-projectiles:

  - EGG

  - ENDER_PEARL

  - SNOWBALL



# CombatLogX can link a fishing rod to the entity that cast it.

# This will only link the attacker, not the entity that was attacked.

# Default: true

link-fishing-rod: true



# CombatLogX can sometimes link TNT to the entity that caused it to explode.

# This will only link the attacker, not the entity that was attacked.

# Default: true

link-tnt: true



timer:

  # CombatLogX has two different types of timers that you can select.

  #

  # GLOBAL:

  # Every player will be tagged for the length of the 'default-timer' value.

  #

  # PERMISSION:

  # Each player will be tagged for a different amount of time based on a permission.

  # Permission Format: "combatlogx.timer.<seconds>"

  # Permission Example: "combatlogx.timer.30"

  # Any player that does not have a permission will be tagged with the 'default-timer' value.

  #

  # Default: GLOBAL

  type: GLOBAL



  # This is the default amount of time that players will be tagged (in seconds).

  # This value will be used if the timer type is GLOBAL or if a permission cannot be detected.

  # Default: 10

  default-timer: 16



# Which permission will prevent players from being tagged into combat?

# You must add this permission manually.

# OPs do not have this permission by default.

#

# Setting the value of this option to "" will disable the bypass feature.

# Default: "combatlogx.bypass"

bypass-permission: "combatlogx.bypass"



# Should CombatLogX tag players when they shoot themselves with a projectile?

# Default: false

self-combat: false



# Should CombatLogX remove players from combat when they are killed?

# Default: true

untag-on-death: true



# Should CombatLogX remove players from combat when their enemy is killed?

# This also removed combat if the enemy is a creeper and decides to explode.

# Default: true

untag-on-enemy-death: true



# Should CombatLogX attempt to remove any damage cooldown effects from players during login and teleport events?

# Default: true

remove-no-damage-cooldown: true



# How long must players wait between requests?

# This cooldown is for the `/clx request' command.

# Default: 30 (seconds)

forgive-request-cooldown: 30
 
Последнее редактирование модератором:
Посмотрел, написано "Каждое сообщение отключается в файле en_us"
Посмотрел, я использую ru поэтому там нет ничего такого но ещё прикол в том что на отображение этого сообщения у игроков даже нет прав.
Вам необходимо зарегистрироваться для просмотра изображений-вложений
 
удалил сообщения которые могли ими быть всёравно ничего не поменялось
Объединено

Тогда не знаю, никогда не пользовался этим плагином(((
Печально ну да ладно. Всёравно спасибо за помощь.
 
Посмотрел, я использую ru поэтому там нет ничего такого но ещё прикол в том что на отображение этого сообщения у игроков даже нет прав.
Вам необходимо зарегистрироваться для просмотра изображений-вложений
В комбатлоге если в каком то ланг файле не достает сообщений оно берёт их с EN файла
 
Назад
Сверху Снизу